1

یه بار دیگه استارت... 

شاید این جابجایی های منم حکمتی داره!!!!

نظرات 8 + ارسال نظر
minerva چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:48 ب.ظ

سلام عزیز دلم
به به دختر گلم که با امین همسایه شده!نمیدونم دقیقا چی میگن ولی فکر کنم میگن خدا گر ز حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری!حالا این حرفا که به قد وقواره ی ما نمیخوره اصن من کوچکتر رو چه به این حرفا شما ماشاالله عاقلی و بالغ...خب ما اجازه ی لینک رو داریم یا نه؟؟؟آخه کامنتت خصوصی بود برا همون پرسیدم...

سلام عزیزم
من قبلا هم با امین همسایه بودم...
درست گفتی عزیزم...خب انگار اینجوری بهتره!!!!
آره عزیزم...معلومه خانم...

شاذه چهارشنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:29 ب.ظ http://moon30.blogsky.com

سلام عزیزم
خوش برگشتی به همسایگی مون
امیدوارم روزای شادی در اینجا پیش رو داشته باشی

سلام خانم..
دلم واقعا واسه اینجا تنگ شده بود...اصلا اونجا هرچقدرم خوب باشه انگار غریبی...
منم امیدوارم...

سها پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ق.ظ

امیدوارم این جابجایی برات با بهترین لحظه ها و خاطرت باشه

ممنونم عزیزم ... با هم ایشالا

باران پنج‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:03 ق.ظ

سلام
خوبی؟
می بینم که هجرت کردی به دیار بلاگ اسکای؟! مبارکه
راجع بهم خوردن اون جریانها (آناناسو می گم)‌:
هرچی حکمتش باشه همون میشه...

یاحق

سلام...
خوبم تو خوبی عزیزم؟
آره به اینجا عادت دارم...
چی بگم؟حتما همینطوره...

عقربه شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.heartbeat5050.blogfa.com

فقط خوشحالم که هستی..هر جا باشه خوبه..ممنون

مرسی عزیزم...خوشحالم که شماها رو دارم...

مونا شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام
مبارک باشه خانومی
اما نگفتی چرا ؟!

سلام عزیزم ... چیز مهمی نیست
مرسیییییییییییییییییییی

visno شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ب.ظ http://visno.blogfa.com

اینو گفته بودی ولی نگفتی شما برا چی بهم زدین؟؟؟؟

نمیشه گفت بهم زدیم...یه کم مشکل داشتیم که شکر خدا داره حل میشه...اما می خوام که اینجا فقط مال من باشه...

امین یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ق.ظ

سلام ..

میبینم که بازم مردابت رو عوض کردی نیلویی

دریاچه جدیدت مبارک باشه

علی مددی
یا حق

سلام به روی ماهت...

آره...نمیدونم چرا آروم نمیگیرم!!!!

دریاچه!چقدر جالب...

یا حق داداش امین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد